reklama

Najlepšia priateľka

Cesta domov autom. Nič nezvyčajné sa cez deň nedialo. Na nič iné ako zvyčajne som nemyslela. A v tom mi prebehla hlavou myšlienka na... Tak ťažko sa mi to pred sebou priznáva. Na mužov, ktorých som kedy milovala. Na mužov, ktorí vo mne zanechali stopu. Na všetkých, na všetko čo som s nimi zažila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Musela som zastaviť na okraji slnečnicového poľa. Príval sĺz mi zastrel oči a ja som nevládala ísť ďalej.

Prvá spomienka patrila mojej prvej láske. Cítila som sa tak pod psa a bolo vo mne pri tých myšliankach na ňu toľko nenáviti, až som sa bála sama seba. Medzi láskou a nenávisťou je iba veľmi tenký ľad. Nerozumela som sama sebe, prečo tá nenávisť vo mne stále je. Po tak dlhej dobe..Vyšla som z auta von a odtrhla mladú slnečnicu, ktorá rástla v tomto jesennom čase pri okraji..Všetky myšlienky na moju prvú lásku som presmerovala do slnečnice. Predstvovala som si, ako sa napíja všetkou tou nenávisťou a prúdi ňou a nie mnou. Takto putovali všetky myšlienky , ktoré ma trápili a myšlienky na všetky lásky, ktoré som kedy mala a utrápili ma. Slnečnica sa mi potom zdala nejaká zvädnutá. Zaťažená všetkým čo som jej venovala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Blízko pri ceste tiekol potok a ja nesúc slnečnicu ako najväčšiu trofej svojho života som sa cítila ľahká ako pierko. Zavrela som oči, a pustila som ju na vodu. Zmizla veľmi rýchlo. A zo mňa zmizlo všetko čo ma trápilo a moje srdce sa otvorilo. Ľahkosť s akou som kráčala späť k autu sa nedá popísať.

Na všetko treba správny čas a aj na dôverný rozhovor so slnečnicou, ktorá sa stala nachvíľu mojou najlepšou priateľkou. Moje srdce sa otvorilo. A ja som odchádzala šťastná.

Stal sa zázrak. Vďaka nej sa otvorilo moje srdce láske.

Mária Gálová

Mária Gálová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

lietajúca v oblakoch,častokrát doslovne :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu