reklama

"Chcem sa kúpať nahá v oceáne"...

Je mi úplne jedno, čo si o tom ľudia pomyslia, ale prišla som na jednu vec. Ľudia zabúdajú snívať. Hovorí sa, že ako jedlo je potravou pre telo, sen je potravou pre dušu. Aj vám sa možno niekedy stane pri rôznych činnostiach, že sa odrazu prestanete sústrediť na prácu čo robíte a dušička si uletí ďaleko od danej chvíli, niekedy aj do inej krajiny,či do minulosti. Priznám sa, milujem snívanie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Snívanie mi prináša relax pre moju dušu. Odrazu sa cítim, ako keby bolo všetko tak ako chcem. Myšlienky mi uletia do sveta, ktorý je vyskladaný z mojich predstáv a je mi v ňom dobre. Vo svete, kde sa najtajnešie túžby stávajú skutočnosťou ,nemožné veci uskutočniteľnými a veci ktoré nemôžem urobiť v tomto svete sú realitou. Keď sa z tej zazračnej krajiny vrátim spať do tohto nášho sveta. Naposledy sa mi stalo ori obyčajnom umývaní rúk, keď mi horúca voda tiekla na ruky,že by bolo úžasné cítiť oceán na pokožke celého tela, presne taký horúci ako tá voda, cítiť lúče slnka, ktoré nádherne hreje a vychutnať si ten nádherný moment.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odrazu sa kohútik s vodou zavrel a ja som bola späť. Späť v práci, kde ma ešte toho mnoho čakalo.

No ja som odišla s krásnym pocitom na duši, že možno raz okúsim ten oceán, čo mi prinieslo úsmev na duši aj perách :-)


Snívajte! Snívajte čo vám hrdlo ( duša ) ráči a bude vám fajn. Dobre, ako nikdy predtým. Verte mi !

Mária Gálová

Mária Gálová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

lietajúca v oblakoch,častokrát doslovne :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu