reklama

Pseudoilúzia šťastia

Človeku až zovrie pri srdci, keď si spomenie, koľkokrát sa stal obeťou tejto nepeknej ilúzie. Horšie je, že ani ja sama som ju nevedela odhaliť. Stalo sa mi dokonca, že som bola na pár rokov uzavretá u tejto " pani " ilúzie a pád na zem bol tvrdší ako som čakala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Sto krát som si kládla otázku, prečo je to tak a prečo práve ja. A potom sa človek cíti, ako neschopák, ktorý si nevšimol školácke chyby ľudí, ktorí nám v tejto pseudoilúzií dopomáhali.

Ja som žila dva roky v pseudoilúzií, že som milovaná, že môj život má jediný a správny smer a že to inak nebude iba tak, ako to bolo v danej chvíli. Zrazu prišiel deň, ktorý ukázal, že som žila v sladkom omyle. Že tá energia, ktorú som investovala do všetkých svojich aktivít a myšlienok vyšla navnivoč. Bola márna. Niekto, kto na to nemal najmenšie právo ju zničil a udupal. Stratený čas, stratené peniaze. Zbúrané všetky "sladké" ilúzie o budúcom živote. Všetko preč a človek tápa, topí sa vo vlastných myšlienkach, ktoré nevie zatriediť. Nevie čo s nimi, prenasedujú ho denno denne. Stále sa vracia k momentom, kedy žil v pseudoilúzií šťastia a cítil sa fajn a bolo mu dobre. A ten čudný pocit na hrudi mu stále vraví, že pseudoilúzia odišla a viac sa nevráti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom nastane moment, kedy človeka chytí panika z toho, že ako odhalí pseudo šťastie. Bojí sa, má strach. Čo keď sa to stane aj nabudúce.

Vraj stačí pozitívne myslieť. Netreba myslieť na "pseudo", lebo si to pseudo privoláme zas.

Ilúzie sú nádherná vec, keď sú v našich myšlienkach a pozitívne nimi vieme pretvoriť našu prítomnosť na nádherné okamihy, ktoré náš čakajú.

Tak oddnes už žiadne "pseudo" .

Mária Gálová

Mária Gálová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

lietajúca v oblakoch,častokrát doslovne :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu