reklama

Som gaučaňa!

Ahoj, rád by som našiel ubytovanie v tvojom meste. Chcem bližšie spoznať krajinu kde žiješ. Medzi ostatnými užívateľmi vyzeráš zodpovedne, preto budem rád, ak budeš mať gauč voľný. Ďakujem vopred. (preklad mailu z angličtiny)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tak takýto e-mail mi prišiel dnes ráno do mojej schránky na stránke couchsurfing. Neviem, či poznáte princíp fungovania tejto stránky, ja ho len v skratke opíšem: stránka registruje užívateľov z rôznych krajín sveta, kde ponúkaju lôžka (gauče) na prenocovanie pre všetkých cestovania chtivých zdarma vo svojich bytoch,alebo priestoroch, ktoré majú na to určené a na oplátku, ak budú chcieť vycestovať k nám, ponúkneme svoj "gauč" človeku my. Ďalej si tam viete nájsť človeka na to, aby vás vo vybranom meste posprevádzal a takpovediac "zobral na kávu". Je tam určité riziko, lebo nikdy neviete ku komu prídete, ale aj to je spôsoob spoločnosti, keď cestujete sami. Ale stačí si naozaj dobre vybrať a celú dobu na cestách môžete takto bývať úplne bezpečne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento spomínaný e - mail ma dnes donútil sadnúť si nad papier, ktorý má názov " od snov k cieľom" pri poobedňajšej káve. Tento papier je pre mňa životne dôležitý,keďže som veľký "snílek" a často snívam a predstavujem si veci, ktoré zjavne v aktuálnej realite nie sú pre mňa dosiahnuteľné a zvyknem sa v nich poriadne zacykliť a potom sa zlostiť, že prečo ich nemám. Preto si vždy sadnem zostúpim na zem a spíšem si svoje sny na papier, kde naberú reálnejšie kontúry. Tak som urobila dnes, a z mojich snov sa stali ciele. Najmä teda tie cestovateľské. Mojím veľkým snom je navštíviť a chvíľu aj pobudnúť v USA a Kanade. Pre niektorých maličkosť, pre mňa to znamená veľa. Tak načase preto niečo urobiť. Nasleduje vyčíslenie nákladov : letenka tam aj späť, ubytko - "na gauči" - proste chce to práve tento adrenalín u domácich :-),strava,náklady na dopravu, vstupné, prepravu v rámci tripu. Suma je na svete. Už len šetriť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Krásna motivácia chodiť každý deň do práce a vidieť tento môj papier a čo ma všetko čaká. Neraz ma zachránil, keď sa mi môj život zdal nudný a monotónny. Chce to zmenu a kto chce nech do toho ide. Stačí papier, ciele,niečo preto urobiť a poďme do sveta. Nechcem zomrieť tak, že som v živote robila to čo nechcem a najmä nevidela tú všetku nádheru, ktorú ponúka.

Mária Gálová

Mária Gálová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

lietajúca v oblakoch,častokrát doslovne :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu