reklama

Tak prečo sa hráme na svetových,keď nie sme svetoví

Naozaj nechcem zasa nejakým spôsobom kydať na tento náš "slovenský" systém. A už vôbec nie na dopravu na Slovensku,ale.... Nedá mi nevyjadriť sa k pár skutočnostiam, ktoré ma...nie nerozčúlili ( lebo to by som už prišla o nervy),správny výraz je mierne rozčarovali a dá sa povedať,že aj zarmútili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (51)
Obrázok blogu

Doteraz som nejak extrémne " nevytŕčala päty" z tejto krajiny, iba prstom na mape. Ale keď človek nájde správneho parťáka a má dobrú motiváciu, prečo necestovať a sny si nesplniť. Peniažky sú zarobené a čo môže byť lepšie ako minúť ich na cestovanie.

Prišiel deň D, zapla som internet a keď už bol plán na svete,že kam sa ide, hor sa kupovať letenku.Ja ešte neskúsená a pozitívne naladená,klikám miesto odletu Bratislava. Veď to je hlavné mesto, sme samostatná krajina a dostať sa napríklad do Švajčiarska čo je toť za rohom by nemal byť žiaden problém. Zadám vyhľadávanie a NIČ. Stále nič,vôbec nič veľké nič. Zo srandy nahodím Prahu a aha, ani len do Prahy nič nepremáva. Trošku mi zdvihlo tlak a tak voľky,nevoľky klikám Viedenské letisko. Tam nájdem čo potrebujem, síce za nekreťansky vysokú cenu, ktorú si účtujú Austrian Airlines, pretože žiaľ na ten smer žiadna nízkonákladovka za "pár šupiek" žiaľ nelieta. Výdavky výletu sa mi zvýšili o transfer do Viedne a z Viedne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Výlet prebehne podľa očakávaní, všetko je krásne a ako má byť. Unavená sadám do lietadla smer Viedeň.Priletíme 21.30 v pondelok. Ešteže premávajú autobusy priamo z letiska. To je OK každú hodinu relatívne dobré. Krutá realita nastane po príchode na bratislavské Mlynské Nivy. 23.30.Ľudia vystúpia a ja si idem pozrieť spoj do Nitry, čo je veľké okresné mesto a nemal by tam byť problém sa dostať. Autobus však ide žiaľ až 1.40. To by mi ani tak celkom nevadilo, hodinu a pol človek počká, tak sa rozhodnem ísť do budovy stanice,aby som v noci nečakala vonku,na zime a ešte k tomu v Bratislave,dosť nebezpečné. Prídem k budove, tá je žiaľ ZATVORENÁ. V Hlavnom meste je v noci autobuska zatvorená a pasažieri čakajúci na nočné spoje sú nahratí. Ešteže som bola plná pozitivných dojmov z výletu,tak som iba dýchala zhlboka čo spraviť, predsa sama žena v noci. Neostalo mi nič iné ako spýtať sa taxikára za koľko by ma vzal domov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Cesta taxíkom cca 122km, 122 EUR. Takže transfer v rámci SK ma stál skoro rovnako ako napríklad spiatočná letenka Bratislava - Copenhagen (Kde sa v máji chystám). Do Kodane sa bude lietať z BA od mája,asi možno trocha prebudili no je to iba na určitú dobu. A žiaľ potom, ostáva zas a znova stará dobrá Viedeň.

Z tohto celého mi vyplynulo že: 1.Slovák potrebuje strašne veľa peňazí,aby sa vôbec niekam dostal

2.Slovák stratí strašne veľa času,aby sa vôbec niekam dostal

3.Slovák potrebuje nervy zo železa,aby sa vôbec niekam dostal

4. Mal by sa asi niekto spamätať,lebo taktýmto štýlom sa Slováci nikdy

nikam nedostanú,lebo nebudú mať ako,za čo a ani chuť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vysvetlite mi prečo aj z Bratislavy sa nedá lietať do sveta, prečo Slováci nemôžu vidieť svet za relatívne lacné peniaze( oproti realite ) ako ľudia z iných európskych metropol. Vrátim sa k nadpisu - Tak prečo sa hráme na svetových,keď nie sme svetoví.

Chystám ešte na prát potulkov po svete - Dánsko,Portugalsko,atd. Tak verte,že sa s vami podelím o zážitky

Mária Gálová

Mária Gálová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

lietajúca v oblakoch,častokrát doslovne :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu