reklama

Keď nie som on line nežijem?

Už som to raz spravila, potom som odolala pokušeniu a prihlásila som sa tam znova. Áno, hovorím o tom " vážnom" kroku v živote človeka,odhlásení sa z facebooku :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Mala som tam kopu "kamošov" a spolužiakov zo strednej,kolegov,súčastných,bývalých..A znenazdajky som ich opustila.Na chvíľku ma prepadla panika, veď nebudem o nich nič vedieť a ani oni o mne..-ako keby som ani nebola.

Potom som sa upokojila,keď som si prerátala,s koľkými ľudmi som tam komunikovala. Dokola tí istí. Tí,na ktorých mám číslo v mobile,alebo skype.

A konečne som mimo všetkých závistlivých likov,komentárov a statusov,nových profiloviek, albumov,ktoré krok za krokom ukazujú ako " mi" rastie v tehotenstve brucho deň po dni a ako vyzerá "moje" čerstvo narodené bábo hodinu po pôrode (prinajlepšom).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Koniec všetkým skupinám,všetkým žiadostiam od " farmárov", ktorí si okopkávajú svoje farmičky,ktoré som vždy ignorovala.

Aký je môj život po odhlásení sa?

Mám viac času a chodím každý večer behávať namiesto pokecu s kamoškou o jej nových gélových nechtoch a likovania fotiek,kde je samý trol,či lol..či čo to vlastne bolo :-), na čo,veď keď chce nech mi zavolá, Orange má koniec koncov nekonečné paušály ....

A žijem,keď nie som on line?

Jasné,pre tých,pre ktorých som žila aj pred facebookom áno, a lepšie...

Mária Gálová

Mária Gálová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

lietajúca v oblakoch,častokrát doslovne :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu