reklama

Možno to tak bude...

Možno vyznanie....Možno len spomienka...Možno zdesenie....Možno som len dospela do veku,kedy dostávam z toho všetkého veľký strach. Ja viem, na dušičky je kopec článkov o tom, ako by sme si mali pamätať na svojich blízkych, vážiť si ich a byť s nimi pokiaľ žijú...ale ja chcem o inom... Možno melanchólia dní ma núti o tom všetkom premýšľať..možno takto nepremýšľam sama...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja som typ, ktorý sa vyhýba návšteve cintorína práve v časoch dušičiek. Verím skôr v to, že tí moji najbližší, ktorí odišli sú stále so mnou..No koncom októbra som navštívila cintorín...Ako som kráčala po trávnatom chodníčku, zbadala som pani ako sa skláňa so svojou vnučkou nad hrobom svojej dcéry..Keďže tam nebol nik a náš hrob je poblíž, počula som čo hovorili. Ako som zistila zomrela asi po rakovine. Dievčatko malo asi 10 rokov. Sadlo si na jej hrob a vravelo: "Mamička, ja viem, že ťa už nikdy neuvidím. Verím tomu, že to čo si mi sľúbila pred tým ako si odišla preč je pravda! To, že ma budeš navždy chrániť a ja si môžem byť istá, že stojíš po mojom boku čokoľvek sa bude diať." 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hovorila presne o tom, čomu verím..

Že oni sú tu stále s nami...

Že nás chránia...

Že som šťastná, že ja tú svoju mamu môžem objať,počuť a povedať jej, že som šťastná, že ju mám..

Že mám strach, že keď sa to stane nebudem tak silná ako to dievčatko...


 

Mária Gálová

Mária Gálová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

lietajúca v oblakoch,častokrát doslovne :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu