reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Gálová

Mária Gálová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

lietajúca v oblakoch,častokrát doslovne :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Možno to tak bude...

Mária Gálová

Možno to tak bude...

Možno vyznanie....Možno len spomienka...Možno zdesenie....Možno som len dospela do veku,kedy dostávam z toho všetkého veľký strach. Ja viem, na dušičky je kopec článkov o tom, ako by sme si mali pamätať na svojich blízkych, vážiť si ich a byť s nimi pokiaľ žijú...ale ja chcem o inom... Možno melanchólia dní ma núti o tom všetkom premýšľať..možno takto nepremýšľam sama...

  • 29. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 476x
  • 0
Lebo muži spadli z Marsu a ženy z Venuše

Mária Gálová

Lebo muži spadli z Marsu a ženy z Venuše

Moja najčastejšia odpoveď na to, keď sa ma moja neustále sťažujúca sa kamarátka na svojho priateľa spýta,prečo je to všetko vlastne tak,keď sedíme a filozofujeme pri pohári kvalitného červeného. Všimla som si, ako tak načúvam všetkým tým problémom a problémikom od ostatných kamarátiek a kamarátov,že všetky problémy pramenia z lenivosti počúvať toho druhého. Síce sa medzi sebou rozprávajú a dokonca si myslia,že vedú efektívne hádky medzi sebou, no často nedospejú k ničomu ani sa nikam nepohnú. Mojim cieľom nie je im dávať nejaké psychologické rady,ani nič podobné, iba sa smejem nad tým, že ešte sami neprišli na jednoduchú vec.

  • 4. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 720x
  • 2
Keď nie som on line nežijem?

Mária Gálová

Keď nie som on line nežijem?

Už som to raz spravila, potom som odolala pokušeniu a prihlásila som sa tam znova. Áno, hovorím o tom " vážnom" kroku v živote človeka,odhlásení sa z facebooku :-)

  • 12. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 732x
  • 3
Tak prečo sa hráme na svetových,keď nie sme svetoví

Mária Gálová

Tak prečo sa hráme na svetových,keď nie sme svetoví

Naozaj nechcem zasa nejakým spôsobom kydať na tento náš "slovenský" systém. A už vôbec nie na dopravu na Slovensku,ale.... Nedá mi nevyjadriť sa k pár skutočnostiam, ktoré ma...nie nerozčúlili ( lebo to by som už prišla o nervy),správny výraz je mierne rozčarovali a dá sa povedať,že aj zarmútili.

  • 14. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 206x
  • 51
Som gaučaňa!

Mária Gálová

Som gaučaňa!

Ahoj, rád by som našiel ubytovanie v tvojom meste. Chcem bližšie spoznať krajinu kde žiješ. Medzi ostatnými užívateľmi vyzeráš zodpovedne, preto budem rád, ak budeš mať gauč voľný. Ďakujem vopred. (preklad mailu z angličtiny)

  • 9. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 131x
  • 0
reklama
Pseudoilúzia šťastia

Mária Gálová

Pseudoilúzia šťastia

Človeku až zovrie pri srdci, keď si spomenie, koľkokrát sa stal obeťou tejto nepeknej ilúzie. Horšie je, že ani ja sama som ju nevedela odhaliť. Stalo sa mi dokonca, že som bola na pár rokov uzavretá u tejto " pani " ilúzie a pád na zem bol tvrdší ako som čakala.

  • 29. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 744x
  • 1
"Chcem sa kúpať nahá v oceáne"...

Mária Gálová

"Chcem sa kúpať nahá v oceáne"...

Je mi úplne jedno, čo si o tom ľudia pomyslia, ale prišla som na jednu vec. Ľudia zabúdajú snívať. Hovorí sa, že ako jedlo je potravou pre telo, sen je potravou pre dušu. Aj vám sa možno niekedy stane pri rôznych činnostiach, že sa odrazu prestanete sústrediť na prácu čo robíte a dušička si uletí ďaleko od danej chvíli, niekedy aj do inej krajiny,či do minulosti. Priznám sa, milujem snívanie.

  • 14. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 360x
  • 6
Mami? Prosím, prestaň!!!

Mária Gálová

Mami? Prosím, prestaň!!!

Dnes bol mimoriadne ťažký deň. Unavená venčiac svojho malého ratlíka, som uvidela na sídlisku zaujímavý obrázok. V kruhu stálo asi šesť mladých mamičiek. Družne sa rozprávali, smiali, ich ratolesti, teda aspoň tie čo vedeli chodiť pobehovali okolo šmykľavky, po pieskovisku, zabávali sa,výskali. "Aká krásna detská radosť" ,pomyslela som si, keď som ich videla z diaľky. Bola tma a blížiac sa k nim moja radosť z toho, čo som videla opadala.

  • 10. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 187x
  • 21
Budúcnosť na Slovensku?

Mária Gálová

Budúcnosť na Slovensku?

Ako každý mladý človek, ktorý žije v tejto krajine si dávam niekedy otázku, či to tu naozaj dáva zmysel. Už štvrtý rok poctivo pracujem, šetrím,deň čo deň. Potom príde deň, keď sadnem pred správy a v televízií uvidim pani Ivetu a pana Richarda a všetkých naokolo čo robia a razom to musím zapiť pohárom čistej vody, lebo z tej situácie tam mi vyschne v krku. Nerozumiem sa špeciálne politike ani ju nesledujem, ale to čo sa deje tu, z toho dobrý pocit vôbec nemám.

  • 5. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 220x
  • 25
Najlepšia priateľka

Mária Gálová

Najlepšia priateľka

Cesta domov autom. Nič nezvyčajné sa cez deň nedialo. Na nič iné ako zvyčajne som nemyslela. A v tom mi prebehla hlavou myšlienka na... Tak ťažko sa mi to pred sebou priznáva. Na mužov, ktorých som kedy milovala. Na mužov, ktorí vo mne zanechali stopu. Na všetkých, na všetko čo som s nimi zažila.

  • 1. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 505x
  • 4
reklama
Skutočná krása ženy

Mária Gálová

Skutočná krása ženy

Neverím tomu, jednoducho neverím tomu,čo sa aktuálne deje okolo mňa. Myslela som, že mňa sa to netýka. Asi som myslela, že navždy budem ľudí súdiť podľa seba. Ako veľmi som sa mýlila v tom, ako ostatní vnímajú ľuďí okolo seba.

  • 15. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 129x
  • 8
Honba za peniazmi, alebo naozajstný záujem o ľudí?

Mária Gálová

Honba za peniazmi, alebo naozajstný záujem o ľudí?

Ráno vždy vstanem s celkom dobrým pocitom. Teším sa, ako si v práci znova sadnem za svoj stôl. A ako s úsmevom položím otázku prvému človeku: " Ako Vám môžem poradiť?" Položím ju ďalšiemu a ďalšiemu človeku a vždy s úsmevom, ktorý je úprimný. So záujmom, ktorý je nefalšovaný. Dnes tomu nie je inak. Prichádzam pozitívne naladená do práce a s myšlienkou čo ma čaká si sadám zas a znova za stôl.

  • 16. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 496x
  • 2
Prosím a ďakujem! Prežitok?

Mária Gálová

Prosím a ďakujem! Prežitok?

Keď som sa rozhodovala, či vôbec napíšem niečo o tejto tematike, bola som vytočená, nahnevaná a sklamaná. Pár postrehov z mojho života, ktoré nie sú ani najmenej potešujúce sa týkajú tých najzákladnejších slov, ktoré nám ( teda aspoň ešte našej generácií) vštepovali doma rodičia, v škole učitelia od útleho veku.

  • 19. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 734x
  • 69
Ako mi "chutilo" Rumunsko

Mária Gálová

Ako mi "chutilo" Rumunsko

Keď som doma zahlásila, že idem do Rumunska, každý sa chytil za hlavu. Do Rumunska? Tam to je samý cigán. Okradnú Vás. Je tam samá špina. Priznám sa vám, že ked som si balila veci do ruksaku, nebolo mi všetko jedno. Predsa len, čakala ma jedna neprebádaná krajina. Vzrušenie pred cestou ale stálo za to. Takže. Sme hotoví. Veci na týždeň zbalené.Poistenie zaplatené. Poľná výbava nachystaná v aute. Stan máme, spacáky máme. Zásobu benzínu tiež. Dokonca aj všetku výbavu potrebnú na opravu motora. Išli sme totiž veľmi nezvyčajným typom auta. Trabantom. Ročník 1968, v pôvodnom stave samozrejme nebol, ale dobrodružstvo zvané Romania trip trabantom môže začať. Cestou sme sa stretli s Nemcami, s ktorými sme predom dohadovali trasu prostredníctvom internetu. Tiež šli trabantom. Vedela som, že o zábavu bude postarané.Ďalší súputníci kamoši s fiatkou sa zaradili do konvoja opúšťajúceho Slovensko. Môžeme ísť.

  • 18. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 463x
  • 8
Láska cez internet?

Mária Gálová

Láska cez internet?

Popísalo sa o tom nespočetne veľa. Niektorí to odsúdili, iní sa k tomu utiekajú. Sociálne siete. Novodobý fenomén? Či nechopnosť ľudí sa medzi sebou stýkať a hovoriť si veci z očí od očí?

  • 17. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 697x
  • 79
reklama
Život vo sne

Mária Gálová

Život vo sne

Ak niekto niekedy listoval v psychologických príručkách, alebo sa zaujímal o sny ako také, prvá veta, ktorú si možno prečítal bola, že sny sú naše nesplnené,potláčané túžby a želania. Môžu mať v prípade senzitívnejších jedincov aj tajomnejší význam a to taký, že sny im môžu napovedať blízku budúcnosť.Dosť už o nejakej teórií, ktorá nikoho nezaujíma, poďme k realite, ktorá sa ma bytostne dotýka.

  • 17. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 493x
  • 0
Rozlúčka

Mária Gálová

Rozlúčka

Ostalo prázdno. Dvere sa zabuchli a kľúče ostali vo vnútri. Vo vnútri ostali dva roky života, ktoré som žila v meste, v ktorom ostalo moje srdce. Navždy. Ale povedala som si, že sa tam určite vrátim. Veď nemôže to byť len tak. Odísť odniekiaľ, kde cítim, že tam patrím. Verím, no neviem, kedy to bude. Neistota je v živote najhoršia. Keď som schádzala posledný krát dolu schodami, stále som tomu neverila. Chcela som v tej chvíli spomaliť čas. Alebo ešte lepšie by bolo ho vrátiť na začiatok. Škoda, že "ten hore" nám nedal túto právomoc. Každý by sme žili v inom čase, robili všetko inak. Bol by zmätok. Koniec koncov je všetko dobré také aké je.

  • 22. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 376x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu